Call analytics for bureauer

Fra kun 279 kr./md

Brug Call Analytics til at synliggøre den værdi, jeres markedsføring skaber for kunderne

Som bureau er der stort fokus på at dokumentere de resultater, der bliver skabt for kunderne gennem online markedsføring.

Det er altafgørende at omsætningen overstiger omkostningerne. Nogle gange kan det dog være svært at argumentere for, at leadet og kunden blev genereret af jer, hvis der ikke er dokumentation for det.  

Det er en situation, dit bureau nemt kan komme udenom med Call Analytics. 

Fra kun 279 kr./md.

Fra kun 279 kr./md. giver vi dig et konkret overblik over bl.a.:

  • alle indkomne opkald.
  • dato og tid for hvert enkelt opkald.
  • opkaldets varighed.
  • om opkaldet er besvaret af modtageren.
  • nummeret, der ringes fra.
  • om det er kommet organisk eller fra betalt annonce.

Det er en effektiv måde at gennemgå leads på for at få overblik over, om de er blevet til betalende kunder.

Det giver et komplet overblik over alle de leads, der bliver skabt, fordi du sandsynligvis allerede sporer på formularer, annoncer m.m. Du kan dermed synliggøre den værdi, der bliver skabt gennem det arbejde, du laver for dine kunder.

Samtidig har du mulighed for at følge op på, om dine kunder rent faktisk tager deres telefon og går videre med de leads, der er skabt.

Det er en effektiv måde at lukke en evt. diskussion på, hvis din kunder har svært ved at se værdien af det arbejde, der bliver lavet. De kan se sort på hvidt, hvad der bliver genereret af opkald.

Få 14 dage gratis

Så nemt er det at få Call Analytics

Du kan hurtigt komme i gang med at bruge Call Analytics, så du ikke længere går glip af værdifuld data om dine leads.

Du skal:

  1. Vælge vores produkt.
  2. Gå ind på produktet og vælge, hvor mange telefonnumre, der skal bruges (minimum 2).
  3. Oprette et abonnement.
  4. Logge ind på hjemmesiden.
  5. Oprette det specifikke domæne, ved at klikke på ‘Opret domæne’.
  6. Indsætte nødvendige oplysninger (Google Analytic ID m.m.)
  7. Vælge, hvor mange numre der skal skiftes imellem (maks. det antallet, som abonnementet indeholder).
  8. Kopiere scriptet ind på hjemmesiden og Google Tag Manager.

Prøv Call Analytics idag

Call Tracking er et værktøj til at spore opkald fra online og offline medier. I finder ud af præcis, hvad der får telefonen til at ringe.

Målet er effektivisering og optimering af markedsføringskanaler, for at maksimere udbyttet af markedsføringsbudgettet.

 

Book en demo i dag
Menu Luk
Book en demo i dag

Book en demo i dag

Start din gratis prøveperiode i dag. Kom hurtigt i gang med Call Analytics, så du ikke længere går glip af værdifuld data.