Call Analytics for virksomheder

Call Analytics giver dig fuldt overblik over din virksomheds opkald

Modtager du mange opkald, men mangler overblik over, om de genereres af din markedsføring, eller hvad der skyldes opkaldene?

Så er Call Analytics et uundværligt sporings- og analyseværktøj, der sikrer, at du har 100 % styr på dine leads og din konverteringsdata i Google Analytics.

Du kan nemlig nemt se alle opkald og dermed inkludere den data i dit overordnede markedsføringsoverblik.

Ved du, hvor mange opkald din markedsføring genererer?

Det er så naturligt for os at tage telefonen, når den ringer og høre, hvad personen i den anden ende har at sige. Men hvordan er det egentlig sket, at det er netop din virksomhed, der bliver ringet til? Er det din markedsføring? Er det et forhåndskendskab? Er det en anbefaling? Call Tracking?

Call Analytics kan give dig svaret, fordi du helt præcist kan se, hvordan de forskellige opkald bliver genereret. Samtidig kan du se UTM-data, så du helt konkret ved, hvilken kanal leadet kommer fra.

Samtidig får du relevant information som eksempelvis:

  • nøjagtig dato og tid for opkaldet.
  • nummeret, der er ringet fra.
  • om opkaldet er besvaret eller ej.
  • om det er kommet organisk eller fra en annonce.

Tilmeld dig i dag

Lavere omkostninger og højere omsætning

Du får også et indblik i, om du bruger dine markedsføringskroner rigtigt.

Når du har online kampagner, outdoor reklamer eller traditionelle marketingtiltag i gang, bliver der lagt en masse energi og penge i det, er det relevant at vide, hvor mange potentielle kunder der rent faktisk ringer.

Det er en effektiv og præcis måde at få et overblik over, om du får det ud af dit marketingbureau, som du havde forventet.

Det giver også mulighed for at se, om det eksempelvis giver bedre mening at:

  • skrue op på Facebook.
  • nedjustere budgettet på outdoor reklamer eller andre tiltag.
  • fordele dine markedsføringskroner på Google og Facebook.

Det skaber en mere effektiv markedsføring, hvor du holder dine omkostninger nede, men øger din omsætning.

Prøv Call Analytics idag

Call Tracking er et værktøj til at spore opkald fra online og offline medier. I finder ud af præcis, hvad der får telefonen til at ringe.

Målet er effektivisering og optimering af markedsføringskanaler, for at maksimere udbyttet af markedsføringsbudgettet.

 

Book en demo i dag
Menu Luk
Book en demo i dag

Book en demo i dag

Start din gratis prøveperiode i dag. Kom hurtigt i gang med Call Analytics, så du ikke længere går glip af værdifuld data.